به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 17

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 09 مرداد 92 [ 19:47]
    تاریخ عضویت
    1391-2-19
    نوشته ها
    63
    امتیاز
    1,452
    سطح
    21
    Points: 1,452, Level: 21
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 48
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second Class1000 Experience Points
    تشکرها
    109

    تشکرشده 108 در 27 پست

    Rep Power
    0
    Array

    دلم می خواد برم کارگری کنم.

    دوست دارم برم توی یه کارخونه و مثل یه کارگر ساده کار کنم و سر برج یه حقوقی بگیرم و بیام خونه خسته شدم از بس هر جا رفتم برای کار به خاطر این رشته لعنتی دهن پر کن (نرم افزار)ازم سابقه و نمونه کار خواستن یا گفتن بیا یه ماه مجانی کار کن رفتم و بعدم گفتن مهارت لازم رو نداری اخه پس این هم ادم مگه از اول برنامه نویس بودن اصلا من از اول اشتباه کردم رفتم توی این رشته لعنتی منی که عرضه ندارم چیزای جدید یاد بگیرم اینقد همت و جربزه ندارم که یه کار رو تا اخرش دنبال کنم خیلی بیجا کردم که رفتمتوی این رشته این همه کلاس و رفت و امد کردم برای هیچی .
    بهتره برم توی یه کارگاه خیاطی یا کارگری کنم توی یه کارخونه یه ذره مفید باشم .اما از اون طرف اگه یکی ازم بپرسه کجا کار می کنی باعث سرافکندگی پدرمادرم و برادم می شم میگن 4 سال رفته دانشگاه اخرش هم رفت کارگری .به خدا میام شروع کنم از یه جا یه کاری دست بگیرم اما اصلا توانشو ندارم.دلم میخواد نه باکسی حرف بزنم نه کاری باهم داشته باشن یه چیزی بزارن جلوم بگن اینا رو سرهم کن یا اینا رو جا به جا کن صبح برم سر کار و عصرم بیام خونه لااقل خرج خودم رو در بیارم. اصلا توان اینکه بشینم پشت کامپیوتر وبرنامه بنویسم رو ندرام با اینکه یه روزی عاشقش بودم و چندتا برنامه هم نوشتم اگه برم کارگری لااقل کسی نیست بیاد زیرابم رو بزنه اصلا توان رقابت رو ندارم توان زبون بازی و زرنگ بازی هم ندارم .
    من فقط یه کار می خوام/

  2. 4 کاربر از پست مفید agirl تشکرکرده اند .

    agirl (شنبه 18 آذر 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 13:33 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.