محمد جان خوبی داداشی
نادیا7777 نیست یک هفته ای میشه زیاد نمیاد تالار
بیا گیر بدیم. به گل کاغذی یا به خانمی و یلدا
اینا حضور دارند . گل کاغذی هم که دست پختش زیاد تعریف نداره هی
میگه من انقدر میگو خوشمزه درست میکنم. ما که ندیدم
میگو اصلا چی هست !!!!! جزء سبزی جاته یا گوشت خواره ؟؟؟
...........
بروبچ بریم از عکاسی صندلی داغ عکسهامون رو تحویل بگیرم زحمتشو گل کاغذی کشید
نیگا نیگا آقای لرد حامد رفته سریع برداشته گذاشته آواتارش چه خوشششگله .











علاقه مندی ها (Bookmarks)