به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 35

Threaded View

  1. #32
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 09 دی 91 [ 12:52]
    تاریخ عضویت
    1391-8-30
    نوشته ها
    28
    امتیاز
    259
    سطح
    5
    Points: 259, Level: 5
    Level completed: 18%, Points required for next Level: 41
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    68

    تشکرشده 68 در 25 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: روزهای اول هم خونه شدن با همسر و مشکلاتش

    کلی واست نوشتم ولی ارسال نشد انگار ..... مجبورم خلاصه بنویسم

    اول بهت تبریک گفته بودم و برات یه زندگی پر از آرامش صداقت دوستی عشق و به حقیقت پیوستن تمام آرزوهات رو واست آرزو کرده بودم ...

    همه بهت گفتن که اول زندگی مشترک سخته می دونی چرا چون تا دیروزش تو خونه پدر مادرت داشتی حکومت میکردی . میرفتی خونه غذا حاضر لباسها شسته چائی آماده ظرفها شسته تخت خوابت هم اگه مرتب نکرده بودی مرتب شده بوده و تازه کلی دستور میدادی کلی ایراد میگرفتی و ... ولی حالا همه این کارهارو خودت باید انجام بدی مسئولیت پیدا کردی من اوایل می نشستم واسه خودم گریه میکردم که باید خونه جارو کنم گردگیری کنم لباس بشورم غذا درست کنم و و و خنده داره نه ؟ در کنار اینها دلت برای همه کس و همه چیز تنگ میشه یه هو دلت هوای مامانت رو میکنه حتی دلت واسه اتاق خوابت تنگ میشه میدونی وارد یه دوره دیگه از زندگیمون میشیم خیلی هم سخته. از اونجائی که ما خانمها خیلی زیاد رویائی و فانتزی فکر میکنیم دوست داریم در واقعیت همنطور باشه که تو فکرمون دوست داشتیم و اگه نشه فکر میکنیم مردمون دیگه ما رو دوست نداره بهمون توجه نمیکنه براش مهم نیستیم اصلا ما رو نمیبینه به خواسته هامون توجه نمیکنه و ... کلی میبافیم و کلی هم واسه خودمون دلسوزی میکنیم و حتی واسه خودمون اشک میریزیم ...
    اینارو گفتم که بگم فقط این حس مختص به شما نیست همه اول زندگیشون یه انتظاراتی دارن از هم که ممکنه خیلی از اون انتظارات بعد از مدتی دیگه حتی به چشم خودمونم هم خیلی پر اهمیت نباشه ولی بجاش یه انتظارات مهمتر جاش رو میگره .
    من تجربه 3/5 سال زندگی خودم رو میگم من هر از چند گاهی واسه همسرم نامه می نویسم یا دستی یا ایمیل تو این ایمیل هام بعضی اوقات از ناراحتی هام میگم بعضی اوقات از انتظاراتم میگم بعضی اوقات فقط خوبیهاش رو میگم و ازش تعریف میکنم و تمام خوبیهاش رو واسش میشمارم و ازش به خاطر این خصلتهای خوبش ازش تشکر میکنم و یه جوری بهش میگم که قدردانش هستم ... حتی هفته پیش هم یه ایمیل دیگه به موضوع خواسته های من واسش فرستادم فکر کنم هنوز نخوندش چون در موردش باهام صحبت نکرده هنوز ولی خیلی باحاله این روش (البته به نظر من)... دختر گل می تونی خواسته هات رو که در اولین ارسالت اینحا گذاشتی رو ویرایش کنی و با یه انشاء دیگه بنویسی و به نظر من اولین نامه ات رو دستی بنویس (تو پاکت بزار و درش هم ببند ) و بده به همسرت منتها یادت باشه که مردها بر خلاف ظاهر قدرتمندی که دارن خیلی هم زود شکننده هستند سعی کن اول ازش تعریف کنی و خوبیهاش رو براش بشماری و بگی که افتخار میکنی به اینکه مرد زندگیته و ... و در ادامه نامه ات بگو که من یه سری خواسته ها دارم که اینهاست .... بعدش با هم در مورد نامه تون بشینین صحبت کنین و اینکه تو زندگیت به مردت اعتماد کن بزار بدونه که بهش متکی هستی یه جاهائی بذار بدونه که بهش تکیه کردی همین مثالی که واسه غذا درست کردنت زدی و بهت گفته که بهم اعتماد کن در مسائل دیگه هم بهش اعتماد کن یه جاهائی تو بهش یه کاری رو بسپار ...

    از اینکه در اول راه دنبال راه حل واسه مسائل زندگیت هستی خیلی خوشحالم ... زندگی ما باید با همه کسانی که میشناسیمشون یا داستان زندگیهاشون رو شینیدیم باید فرق داشته باشه ما باید واسه آینده مون از الان فکر کنیم که تو چه چالشهائی نیافتیم یااگه افتادیم چطور باهاش برخورد کنیم و این هم بگم شاید اگه ما یه مسئله ای شبیه یکی دیگه داشته باشیم این رو هم در نظر داشته باش شاید راهی که اون رفته و موفق بوده اون راه ، راه من نباشه یه موقع هائی باید از خودت شهامت نشون بدی از خودت راهکار درست کنی ولی با فکر و منطق و فقط دنبال این نباش کسی بهت یه راه نشون بده برو خودت راه رو پیدا کن ... خیلی صحبت کردم عزیزم ... موفق باشی

  2. 4 کاربر از پست مفید nc60 تشکرکرده اند .

    nc60 (سه شنبه 28 آذر 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. ،،اخلاق و عادات بد روزمره من ،،یه روزمرگی بیخود
    توسط ARAM-ESH در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 24
    آخرين نوشته: پنجشنبه 16 مرداد 93, 16:33
  2. مشخص نمودن میزان اضافه وزن یا کمبود وزن(bmi)
    توسط keyvan در انجمن علمی و آموزشی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: جمعه 02 تیر 91, 14:02
  3. همسرم روزه نمیگیرد چه برخوردی با او داشته باشم
    توسط ghalam63 در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 23
    آخرين نوشته: شنبه 09 مهر 90, 14:57
  4. نظر در مورد وزن همسر
    توسط sina.sina11 در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: چهارشنبه 12 مرداد 90, 04:12

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 09:43 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.