شما از یک مسئله کوچیک ،کوه مشکلات رو درست کردید.اصلا خوب مدیریت نکردید.حسادت زنانه ام تو نوشته هاتون به چشم میخوره....در اخر هم که دست گذاشتید روی نقطه حساس بعضی مرد ها،یعنی غیرت!
خیلی بهتر میتونستید برخورد کنید.میتونستید از جریان سود استفاده کنید و طوری برخورد کنید که همسرتون از شدت علاقه شما بهش بیشتر اگاه کنید و عشقتون رو محکم تر کنید.به جاش برداشتید کلی حاشیه رفتید که باعث شده شوهرتون عصبانی بشه.کلا من کمتر پسر (اقا) دیدم که از مقایسش با دیگران عصبانی نشه.شما همسرتون رو مقایسه کردید و این خیلی مرد ها رو عصبی میکنه....
به نظر من حسابی ادبش کردید و اون هم به اشتباهش پی برده و حسابی هم معذرت خواهی کرده(کلامی-نوشتاری-تلفنی-فیزیکی و...) پس یکم گذشت به خرج بدید و الکی زندگیتون رو خراب نکنید.همیشه مشکلات بزرگ منشائشون مشکلات کوچیک بودن،پس الکی الکی مشکلتون رو بزرگ نکنید.
از دید یک اقا میگم:همسرتون واقعا از ته دل پشیمون شده(از نوع برخوردش)،پس بیشتر از این ادامه ندید که ممکته نتیجه عکس بده.
از همین امروز فراموش کنید و همدیگر رو بغل کنید![]()









علاقه مندی ها (Bookmarks)