به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 22

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 17 بهمن 91 [ 23:23]
    تاریخ عضویت
    1391-4-21
    نوشته ها
    149
    امتیاز
    1,193
    سطح
    18
    Points: 1,193, Level: 18
    Level completed: 93%, Points required for next Level: 7
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    372

    تشکرشده 373 در 113 پست

    Rep Power
    0
    Array

    اختلاف سطح تحصيلات من و خواستگارم... به نظر شما مشكل سازه؟؟؟؟

    بازم سلام دوستان

    ميدونم كه خيلي صبورين و هميشه من رو مورد لطفتون قرار ميدين... پس اين بارم منو با نظرات ارزشمندتون خوشحال كنين

    يه مورد خواستگاري جديدا واسم پيش اومده((كاملا رسمي تشريف اوردن منزل))... كه اقا پسر 3 سال از من بزرگ ترن و 28 سالشونه...

    اول بزارين كه معيارهاي مهم واسه ازدواجم رو به صورت تيتر وار و خلاصه بگم... احتمالا نيازه گفتنش

    1- ايمان (متوسط و معقول)
    2- خانواده (از لحاظ فرهنگي و معاشرتي)
    3- اخلاق
    4- شغل (با وجهه اجتماعيه خوب)
    5- تحصيلات
    6- امكانات مالي (در حد معقول براي شروع زندگي) (ترجيحا خونه و ماشين و...)
    7- نجابت و پاكي
    8- زيبايي ظاهري و اندام و خوش تيپي

    اين خواستگارم تماميه معيارهاي مد نظر منو دارن((طي تحقيقاتي كه كرديم)) ، فقط سطح تحصيلاتشون از من پايين تره... من دانشجوي فوق ليسانسم و ايشون فوق ديپلم دارن!!
    من واقعا نميدونم در اين زمينه بعده ها به مشكل ميخورم يا نه...

    ايشون با اختلاف تحصيلاتمون مشكل ندارن و حتي به من گفتن كه دوست دارن من دكترا هم بگيرم (خواهرشون دكترن) اما من يه كم شك دارم از اين بابت كه آيا بعده ها به مشكل ميخوريم يا نه!!

    البته خودشونم تا حدودي گفتن كه قصد دارن كنكور بدن و اين حرفها... اما چيزي كه الان مسلمه اينه كه شرايط حال حاضرشون اينه و بنا بر اين شرايط من بايد تصميم بگيرم!!

    نمودنم آيا درسته كه من از تمام ويژگي هاي خوبشون به خاطر تحصيلاتشون چشم پوشي كنم!!!! ... از طرفي هم تحصيلات يكي از معيارهامه واسه ازدواج...

    البته اينم بگم كه طي صحبت هايي كه كرديم با هم، خيلي پخته و سنجيده و مودب رفتار ميكردن

    واقعا نميدونم راه درست الان چيه....... نظرتون رو واسم بگين و اگه احيانا تجربه اي در اين زمينه اختلاف تحصيلات دارين واسم بگين... خيلي كمك كننده است

    قراره بعد از اين جلسه خواستگاري اگه جواب من مثبته 2، 3 ماه با هم رابطه داشته باشيم (زير نظر خانواده ها) تا بيشتر با خلق و خوي هم آشنا بشيم... من نميدونم بدون در نظر گرفتن سطح تحصيلاتشون باهاشون وارد معقوله آشناييه بيشتر بشم با نه؟؟؟؟؟؟


  2. 3 کاربر از پست مفید rama25 تشکرکرده اند .

    rama25 (دوشنبه 18 دی 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. روش خواهرم درسته یا روش من؟؟؟؟
    توسط *مونا* در انجمن سایر مشکلات خانواده
    پاسخ ها: 19
    آخرين نوشته: یکشنبه 21 آبان 96, 01:30
  2. چرا خواستگارایی در سطح خودم ندارم؟؟؟؟
    توسط مهنا67 در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 32
    آخرين نوشته: چهارشنبه 14 اسفند 92, 23:16
  3. پاسخ ها: 25
    آخرين نوشته: پنجشنبه 26 دی 92, 17:49
  4. چرا خواستگاری رو به تاخیر می اندازد؟؟؟؟
    توسط ناز در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: دوشنبه 17 آبان 89, 16:26
  5. وابستگي شديد به همسر؟؟؟؟
    توسط yasamin در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: شنبه 03 مهر 89, 16:55

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 18:04 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.