بالا رفتن سطح پذیرشت را بهت تبریک می گم . قدم خوبی است . اما به نظرم به نوعی داری تائید گیری می کنی . تائید گیری اشکال ندارد اما نوع تائیدگیری و به کار گیری از ادبیاتت از نگاه من مشکل داره.
پذیرش = هست هر آنچه که هست .
وقتی صحبت از بخشش می کنی یعنی این آدم ها بد بودند و بد هستند و تو خوب هستی که این آدم بدها را بخشیده ای !
این بخش مشکل دار در ادبیاتی است که به کار گرفته ای .
این آدم ها درست مثل تو خوب هستند . حال اگر رفتار یا احساسی را در جایی خرج کرده اند که باب میل و ذائقه ی تو نبوده دلیل بر بدی این آدم ها نبوده و نیست .
و اساسا تو خوب هستی و آنها هم خوب هستند اما نوع ذائقه ها با هم متفاوت است . این تفاوت دلیل بر بدی هیچکس نیست .








علاقه مندی ها (Bookmarks)