زن ها همه شروع کردن انتقاد کردن بدون در نظر گرفتن موضوع !
اگه همین همسرتون کار و درآمد رو نداشت ، همین خود شما و امثال خانم هایی که اومدن انتقاد می گفتن که شوهرمون تنبل هست و خرجش و ... !
یا همین مرد بیاد خاستگاری اولین سوالتون اینه شغل شما چی هست ؟
وقتی ارزش مرد به پول و کارش اول سنجیده می شه ( اکثر اوقات ) ، انتظار دارید مردها کاری غیر از این بکنند ؟
کم کاری می کنه همسر شما و حق با شما هست ، ولی اینجا سایت مشاوره هست ! نه خاله ... بازی ! هر کسی بیاد بگه مردها اینجور هستند و ... !
تنها پست مفید ، فرشته مهربان بود !
الان به همسرتون انتقاد کنید اولین چیزی که می گه ، اینه برای تو دارم کار می کنم!
مهارت محبت و صحبت رو بلد نیست ، شما باید کمکش کنید !
البته نه با غر زدن و ناراحتی و ... ! راه خودش رو داره








علاقه مندی ها (Bookmarks)