با سلام به کارشناسان سایت و همه دوستانی که منو راهنمایی میکنند
من وهمسرم تقربیا نه سال باهم اختلاف سنی داریم همرشته هستیم ومهندس ولی بعداز تقریبا دوسال هنوزکارمورد علاقه ام راپیدانکردم همسرم آذری است وخانواده اش شهرستان زندگی میکنند ازلحاظ مالی وضع نسبتا خوبی دارد ولی ابراز احساسش درمورد من خیلی کمرنگ است طوری که بارها با ناراحتی گریه منطقی گفتم میگوییم همینطوری هستم ودرعمل نشان میدهم حتی در اس ام اس کوچکترین لفظ محبتامیز ندارد ولی اعمال عبادی اش اول وقت است دوسال هست که ازدواج کردیم من هم همیشه وقتی خونه میاد به خودم میرسم باروی خوش به استقبالش میرم ولی اکثرا طول هفته ازسرکار میاد حرف نمیکنه یا خیلی کم هیچوقت درمورد تفریحات یاغیره پیشنهادی نمیده اگه کلاسی برم یا کارقبلییم که تا هشت شب بود اصلن زنگ نمیزد بیام دنبالت تقریبا بعد از قبولی لیسانس تو شهردیگه پیش خانوادش نبوده و محبت ودلواپسی روفراموش کرده ولی حالا درقبال خانوادش که چندماه یکبار یک هفته ای میره اونجا هم حوصله داره. هم گله های خواهرش اززندگییش رو میش
نوه فقط اون مادرش رودکترمیبره خداییش حسادت نمیکنم. ولی آیا منو میخوادببره دکتر میگه زیاد مریض میشی من خواهرام مریض میشن تحمل میکنن واقعیتش همسرخواهرش ازبس دلسرد شده ازرفتارهای بد خواهرش وخانوادش بیخیال شده کلا درخانوادشون همه اخم هاشون توهمه فقط ترکی حرف میزنن جوز متلک و طعنه وبی محلی چیزی ندارن. به من هم میگن بایدزبونمون رو بفهمی بااینکه تحصیلکرده دانشگاهن. هستن منم خانوادم بافرهنگ وباانصافن یک برادرم هیچ حرفی بهش نزده و مشکل دیگه اینه همسرم از من دفاع نمیکنه پیش اونا و اونا سواستفاده رو کردن درصورتی که برادرش که اونجاست جذبه برخورد میکنه اجازه دخالت رو نمیده مدافعی زنش هست برای همین. بقیه حساب میبرند البته اون خانم همزبونشونه و کارمند وازداداشش یکسال بزرگتره هیچی حتی حلقه ازدوره نخواست تازه ماشینم زیرپاش گذاشت فوق العاده کم خرج میکنن لباسشان ساده و یک جور اصلن پول خرج نمیکنن من هم تک دخترم همیشه لباس های شیک میپوشم ولی ارزون قیمت پیدامیکنه حالا چون خواهرات همسرم اینجوریه همس. رم میگه کم خرج میکنن شوهرش نمیخرم شوهرش دنبالش نمیاد ازاین چیزا. به من هم حسودی میکنن