سلام دوست عزیز
ببینید امروز دنیای پیشرفتهای علمی و تکنولوژی هست. و من و شما نمیتونیم جلوش رو بگیریم. همه این ابزارها هم سود داره هم ضرر.
انسان هم که معلومه از هر چیزی منع بشه بیشتر در موردش کنجکاو میشه. این همه میگن ماهواره بده . میریزن. میبرن. باز مردم میرن دوباره میخرن.
بهتره ما از هرچیزی درست استفاده کنیم تا اینکه کلا منعش کنیم
خدا رو شکر همسر شما انسان بالغی هست. بنشینید تو شرایط نرمال ، و با کلام اروم و عاشقانه اما قاطعانه صحبت کنید نه اینکه شما مثل معلم باشید که مدام دستور میده و امر میکنه و تهدید
مثلا این طور:
عزیزم با توجه به نیاز هر دو ما به اینترنت فکر کنم وقتشه که دیگه تهیه کنیم اما باید قبلش هر دومون بدونیم که اینترنت هم به خاطر عدم محدودیت و جذابیتهاش شاید باعث بشه هر دومون بهش معتاد بشیم پس بهتره یکسری قوانین برای خودمون از الان بگذاریم مثلا روزهای جمعه و تعطیل بیشتر ار ...... ساعت باهاش کار نکنیم و اینکه اگر هر کدوم وسوسه شدیم که چیزهای غیر اخلاقی سرچ کنیم از اون یکی کمک بگیریم تا سراغش نریم.و...........
دوست عزیز کلام شما باید کاملا دوطرفه باشه و اصلا یادداوری گذشته رو نکنید.
بهتره یک مدت هم صبر کنید بعد اقدام برای خرید کنید تا این اتفاق کمی کمرنگ تر بشه
موفق باشی








علاقه مندی ها (Bookmarks)