برا من یه سوالی پیش اومده و خیلی روش فکر کردم ولی به نتیجه نرسیدم !

یه پسر چطوری میتونه عرض 6 ماه چند تا دوست دختر عوض کنه ؟

یا چجوری میتونه تو 6 ماه از چند تا دختر خواستگاری کنه ؟

منظور کلی من اینه که چطوری میتونه به این راحتی به دختری علاقه پیدا کنه و یا عاشق بشه و ازش خواستگاری کنه ؟

بازم میگم این سوال شخصی من نیست / همه کاسه کوزه ها رو سر من نشکنید / ممنونم