به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 31

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 11 آذر 91 [ 16:20]
    تاریخ عضویت
    1391-9-06
    نوشته ها
    5
    امتیاز
    222
    سطح
    4
    Points: 222, Level: 4
    Level completed: 44%, Points required for next Level: 28
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    31 days registered100 Experience Points
    تشکرها
    17

    تشکرشده 17 در 5 پست

    Rep Power
    0
    Array

    تنهایی - 24 سالمه، نمی خواهم با کسی دوست بشم، تنهایی اذیتم می کنه

    با سلام و ممنون از سایت خوب و مفیدتون

    من 24 سالمه و تا این سن با کسی رابطه ی دوستی احساسی نداشتم . اما واقعا تنهایی اذیتم می کنه... اکثر دوستان دخترم یا ازدواج کردن یا کسی رو واسه خودشون دارن ... و من مجبورم اوقات فراغتم رو یا توی اینترنت بگذرونم یا با آشنایان خونوادگی که کسی هم سن و سال من نیست و بی نهایت تفریح با اونها کسالت اور و برای منه جوون ناراحت کنندست بگذرونم . لطفا راهنماییم کنید... از طرفی هم توی اینترنت با افرادی آشنا می شم اما توی محیط مجازی حرفهایی می زنن که در شان آدم نیست چه برسه به اینکه بخوام با اینجور افراد دوستی کنم. من خودم توی دوستی با یه پسر قوانین سنگینی دارم و مهمترینش اینه که حرفی از مسائل جنسی نزنه...
    یه مدت تصمیم جدی گرفتم که یه فرد مناسب رو پیدا کنم که از این جو تنهایی ازاردهنده بیام بیرون اتفاقا چند نفر هم پیدا شدن اما به دو روز نرسیده باهاشون تموم کردم چون حرفهای احساسی می زدن یا از روابط گذشتشون که می گفتن دوست دختر قبلیشون اصلا دختر پاکی نبوده و همه چیزو تجربه کرده بودن...
    به هر حال چند نفرشون بهم گفتن تو مشکل داری که تو رابطت احساس و مسائل جنسی رو نمی خوای... می خوام بدونم مشکل دارم واقعا؟ البته تمام این افراد می گن از من سکس نمی خوان فقط اس ام اس هایی که می دن انگار می خوان سکس مجازی داشته باشن که منم معمولا ادامه ندادم ببینم تهش چی می شه و چون شاید خورده تو پرشون میگن من مشکل دارم...
    می خوام راهنماییم کنید که اگرم با کسی اشنا میشم چی کار کنم که صحبت به جاهای باریک نکشه یا اصلا بگین این دست منه یا نه خود پسرا می خوان به جای باریک بکشه و من خودمو هرچیم به کوچه علی چپ بزنم بی فایدست؟
    لطفا واسه سرگرمی هم نگین کلاس تفریحی هنری ورزشی برو اینارو امتحان کردم اونجا هم دختری نبوده که پایه باشه... در ضمن عصر پنجشنبه که همه می رن اینور و اونور کلاسی باز نیست واسه ادمای تنهایی که می خوان پاک و خوب بمونن از وقتهای سرگرمیشونم لذت ببرن....در این موردم راهنماییم کنید چون می دونم اینترنت اصلا جای مناسبی نیست. من از این تنهایی متنفرم...

    ممنون منتظر جوابتون هستم.


  2. 10 کاربر از پست مفید sara19 تشکرکرده اند .

    sara19 (دوشنبه 06 آذر 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. کمالگرایی یا وسواس؟؟ نمیدونم کدم ولی اذیتم میکنه
    توسط parvaaz در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 18
    آخرين نوشته: سه شنبه 20 مرداد 94, 23:34
  2. عاشق کردن کسی که دوست دارم!راهنمایی کنید لطفا
    توسط روزگار تنهایی در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 21
    آخرين نوشته: چهارشنبه 23 بهمن 92, 11:53
  3. چیکار کنم از عصبانیتم کاسته بشه...(نیازمند راهنمایی شدید)
    توسط بی وفا در انجمن سایر مشکلات خانواده
    پاسخ ها: 54
    آخرين نوشته: چهارشنبه 02 مرداد 92, 16:36
  4. در موفقیتهای مالی شوهرم جایی ندارم
    توسط anahid در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: شنبه 15 تیر 92, 10:07

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:49 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.