سلام پدربزرگ
امیدوارم آروم شده باشید
یک چیز رو دفت کنید اینجا فضای مجازی هست و ما خانم شما رو هیچوقت نمیبینیم پس درد دل کردن با ما ایرادی نداره ولی در فضای حقیقی و خانواده و دوست و آشنا مراقب باشید این درد دلها رو نکنید چون ممکنه تهمت باشه و دهن به دهن بچرخه و آبروی ایشون بره
اگه جای شما باشم هر موقع کسی این حرف رو پیش کشید میگم زندگی اون به من مربوط نیست و اگه چنین کاری کرده باشه خودش میدونه و خدای خودش. فقط در همین حد و نه بیشتر ابراز عقیده کنید
ولی تو ذهن خودتون بهتره از این موضوع که پیش اومده به نفع زندگی فعلیتون و مستحکم کردن پایه هاش استفاده کنید
به نحوی سعی کنید باعث فراموش کردن کامل زندگی قبلیتون بشه که این اولین شرط برای موفقیت زندگی فعلی شماست.
امیدوارم از این افکار به نفع زندگی فعلیتون بهره برداری کنید ...








علاقه مندی ها (Bookmarks)