سلام دوستان عزیز:
سریع میرم سر اصل مطلب. قبل از ازدواج شوهرم قول داد که درس میخونه... اون موقع کلاس زبان می رفت و من امیدوار بودم که نمی خواد بعد از چند سال دست به کتاب بگیره چون زبان می خونه.... با هزار زحمت دانشگاه قبول شد و 1 ترمم خوند....واقعا آدم باهوشیه... اما الان دیگه درس نمی خونه و سر کلاسم نمی ره.... خیلی اعصابم خورده و احساس می کنم از اعتماد من به خودش سو استفاده کرده و بهم دروغ گفته و قولی داده تا خرش از پل رد بشه......... نمی دونم شاید هم میخواسته اما الان حالش رو نداره... به هر حال هر جوری که شده می خوام وادارش کنم که درسشو بخونه چون اصلا نمی تونم تصور کنم که من فوق لیسانس باشمو شوهرم دیپلم..... چی کار کنم؟ با چه مهارت و ترفندی به درس خوندن علاقه مندش کنم؟؟؟لطفا منو راهنمایی کنید و اصلا نگید که باید از خیرش بگذرم...... بگید چه جوری به درس خوندن علاقه مندش کنم؟؟؟؟ ممنونم![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)