دوست عزیز
می دونم راهنماییهای دوستان کامل و جامع است و نیازی به تکرار مکررات نیست.
ولی چون این روزها خودم هم درون ناآرامی دارم خالی از لطف ندیدم که متن زیر را قرار دهم تا شاید بهم ریختگی
شما رو برطرف کنه و هم شاید تلنگری باشد بر روح خسته خودم.
آتشی نمى سوزاند "ابراهیم" را
و دریایى غرق نمی کند "موسى" را
کودکی، مادرش او را به دست موجهاى "نیل" می سپارد
تا برسد به خانه ی فرعونِ تشنه به خونَش
دیگری را برادرانش به چاه مى اندازند
سر از خانه ی عزیز مصر درمی آورد
مکر زلیخا زندانیش می کند
اما عاقبت بر تخت ملک می نشیند
از این "قِصَص" قرآنى هنوز هم نیاموختی ؟!
که اگر همه ی عالم قصد ضرر رساندن به تو را داشته باشند
و خدا نخواهد
نمی توانند
او که یگانه تکیه گاه من و توست !
پس
به "تدبیرش" اعتماد کن
به "حکمتش" دل بسپار
به او "توکل" کن
و به سمت او "قدمی بردار"
تا ده قدم آمدنش به سوى خود را به تماشا بنشینی ...









علاقه مندی ها (Bookmarks)