امید نشه 5 سال 10 سال دیگه بشینی تاپیک بزنی 270 مشکل دارم و...
27 تا نه 100 تا . بالاخره باید حلشون کنی یا نه؟
ازدواج رو از یه هدف به رویا تبدیل نکن .
هدف به آدم انگیزه میده ولی رویا انگیزه رو میکشه .
تنبلی رو بذار کنار . مطمئن باش هر چقدر خونه بشینی پای لپ تاپ و وبگردی و ... تنبل تر میشی و با توجه به شخصیت کمالگرایی که داری هر چقدر بیشتر درجا بزنی اوضاع روحیت بدتر میشه .
اول یه کار نیمه وقت پیدا کن . اکثر این فکر و خیالا از بیکاریه .بقیش خود به خود حل میشه .








علاقه مندی ها (Bookmarks)