نا شناخته جان،الهی دورت بگردند
اینکه نمی شود اول یه یکی فحش بدهیم و سپس با آوردن صفت عزیز از او پوزش بخواهیم!!بنده پاسخ بجا و به حق شما را داده ام و نیازی به این برهم زدن بیشتر آش که گندش دربیاید نبود . . .