نا شناخته جان،الهی دورت بگردند
اینکه نمی شود اول یه یکی فحش بدهیم و سپس با آوردن صفت عزیز از او پوزش بخواهیم!!بنده پاسخ بجا و به حق شما را داده ام و نیازی به این برهم زدن بیشتر آش که گندش دربیاید نبود . . .
تشکرشده 926 در 486 پست
نا شناخته جان،الهی دورت بگردند
اینکه نمی شود اول یه یکی فحش بدهیم و سپس با آوردن صفت عزیز از او پوزش بخواهیم!!بنده پاسخ بجا و به حق شما را داده ام و نیازی به این برهم زدن بیشتر آش که گندش دربیاید نبود . . .
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)