والله شما یه جایی کار میکردید که بهتون دو سه میلیون پول میدادنبعد میگین خانومای فنی موقعیت شغلی ندارن؟! ما که رشته مدیریتی خوندیم تو خوابمون هم نمیبینیم یه همچین کاری پیدا کنیم حتی اگه موقت باشه! چقدر بده که انقدر کمال گرایی منم مثل توام ولی مشکلات من فرق میکنه . تو الان باید خیلی خوشحال باشی هوش خوبی داری تو بهترین دانشگاه ایران کارشناسی خوندی الانم تو یکی از بهترین دانشگاها داری ارشد میخونی. با این حسابی که تو پیش خودت کردی ملت چرا میرن آزاد و پیام نور و غیرانتفاعی درس میخونن خیلیاشونم خیلیم استعداد دارن. من تو شما یه رگه هایی از خودمو دیدم . منم امسال ارشد قبول شدم دانشگاه سراسری روزانه شهر خودمون اما چون رشته امو دوست ندارم حتی به فکر انصرافم! همه میگن قدر موقعیتت رو نمیدونی ولی من واقعا علاقه ندارم اما شما دیگه مشکلتون چیه؟! بابا منم به این سن رسیدم خواستگار نداشتم امیدی هم به ازدواج ندارم حالا که چی؟ یه کم قدر خودت رو بدون احتمالا خیلیا جای شما بودن خیلیم به خودشون افتخار میکردن.







بعد میگین خانومای فنی موقعیت شغلی ندارن؟! ما که رشته مدیریتی خوندیم تو خوابمون هم نمیبینیم یه همچین کاری پیدا کنیم حتی اگه موقت باشه! چقدر بده که انقدر کمال گرایی منم مثل توام ولی مشکلات من فرق میکنه . تو الان باید خیلی خوشحال باشی هوش خوبی داری تو بهترین دانشگاه ایران کارشناسی خوندی الانم تو یکی از بهترین دانشگاها داری ارشد میخونی. با این حسابی که تو پیش خودت کردی ملت چرا میرن آزاد و پیام نور و غیرانتفاعی درس میخونن خیلیاشونم خیلیم استعداد دارن. من تو شما یه رگه هایی از خودمو دیدم . منم امسال ارشد قبول شدم دانشگاه سراسری روزانه شهر خودمون اما چون رشته امو دوست ندارم حتی به فکر انصرافم! همه میگن قدر موقعیتت رو نمیدونی ولی من واقعا علاقه ندارم اما شما دیگه مشکلتون چیه؟! بابا منم به این سن رسیدم خواستگار نداشتم امیدی هم به ازدواج ندارم حالا که چی؟ یه کم قدر خودت رو بدون احتمالا خیلیا جای شما بودن خیلیم به خودشون افتخار میکردن.

علاقه مندی ها (Bookmarks)