به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 24

Threaded View

  1. #19
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 11 بهمن 91 [ 00:59]
    تاریخ عضویت
    1391-8-13
    نوشته ها
    34
    امتیاز
    284
    سطح
    5
    Points: 284, Level: 5
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 16
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    82

    تشکرشده 83 در 31 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: از زندگیم خسته شدم.دیگه دوست ندارم زنده باشم.چرا نمی میرم راحت شم

    والله شما یه جایی کار میکردید که بهتون دو سه میلیون پول میدادن بعد میگین خانومای فنی موقعیت شغلی ندارن؟! ما که رشته مدیریتی خوندیم تو خوابمون هم نمیبینیم یه همچین کاری پیدا کنیم حتی اگه موقت باشه! چقدر بده که انقدر کمال گرایی منم مثل توام ولی مشکلات من فرق میکنه . تو الان باید خیلی خوشحال باشی هوش خوبی داری تو بهترین دانشگاه ایران کارشناسی خوندی الانم تو یکی از بهترین دانشگاها داری ارشد میخونی. با این حسابی که تو پیش خودت کردی ملت چرا میرن آزاد و پیام نور و غیرانتفاعی درس میخونن خیلیاشونم خیلیم استعداد دارن. من تو شما یه رگه هایی از خودمو دیدم . منم امسال ارشد قبول شدم دانشگاه سراسری روزانه شهر خودمون اما چون رشته امو دوست ندارم حتی به فکر انصرافم! همه میگن قدر موقعیتت رو نمیدونی ولی من واقعا علاقه ندارم اما شما دیگه مشکلتون چیه؟! بابا منم به این سن رسیدم خواستگار نداشتم امیدی هم به ازدواج ندارم حالا که چی؟ یه کم قدر خودت رو بدون احتمالا خیلیا جای شما بودن خیلیم به خودشون افتخار میکردن.

  2. 2 کاربر از پست مفید افرا90 تشکرکرده اند .

    ema1989 (چهارشنبه 09 مرداد 92), افرا90 (دوشنبه 22 آبان 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 31
    آخرين نوشته: یکشنبه 18 مهر 95, 22:29
  2. وسایل برای استفاده کردن هستند و انسانها برای دوست داشتن
    توسط setareh در انجمن هیجانات و احساسات
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: دوشنبه 10 آبان 89, 01:16
  3. +دختری را دوست دارم که ازش خواستگاری میکنم و منفی جواب میده . واجبه.
    توسط گیو در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: چهارشنبه 13 آذر 87, 13:57
  4. وابستگی های افراطی به دوست
    توسط shadi در انجمن ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: دوشنبه 17 دی 86, 09:31

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 16:11 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.