ببین اگه این کار رو به حد افراطی انجام بدی اعتماد به نفست میاد پایین. البته من نمیگم اصلا در مورد کارات فکر نکن و اصلا هم بابت کارای بدت شرمنده نشو ولی دیگه قرار نیست خودت رو بکشی که همین که ازشون تجربه کسب کنی و دیگه تکرارشون نکنی کافیه . در کل برای دو تا چیز چاره نیست : یکی مردن دومی کاری که اتفاق افتاده و تموم شده . حالا هی شما خودت رو سرزنش کن اگه فایده داشت ؟! منم تا حدودی اینجوریم ولی دیگه خودخوری نباید کرد وگرنه عزت نفست رو از دست میدی قرار نیست بزنی تو سر خودت که![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)