سلام,من22سالم وتااین سن پیشنهادچ برای دوستی وچ برای زندگی زیادداشتم ,اماازازدواج میترسم حدود1ساله با ی پسری آشناشدم ازخودم1سال کوچیکتره والان سربازه حدود4ماهه ک جفتمون بهم شدیدعلاقه مندشدیم واون فقط فکرازدواج بامنه ومنم همینطور,اما.......ی هفته پیش گفت موضوع وبابابام مطرح کردم ک بعدسربازی بیایم خواستگاریت امابابام گفته زوده .ازطرفی ن کارداره ن پول ازدواج وازطرفی هرشب وهرروزمیگه من بعدسربازی ب هرطریق شده میام,من موندم چیکارکنم ب پاش بمونم؟خب بعدسربازی پول وشغل نداشت چیکارکنم؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)