سلام

واقعا ببخشيد اصلا حواسم نبود چون سوالهايي كه قبلا از شما پرسيده بودم رو كپي كردم دچار اشتباه شد و من اونهارو پاك كردم

لطفا به اين سوال پاسخ دهيد

1ـ چي كار كنم كه دوستان به مطالب خارج از تايپيكشون رو در تريبون آزاد مطرح كنن ؟