سلام![]()
![]()
![]()
واقعا ببخشيد اصلا حواسم نبود چون سوالهايي كه قبلا از شما پرسيده بودم رو كپي كردم دچار اشتباه شد و من اونهارو پاك كردم![]()
لطفا به اين سوال پاسخ دهيد![]()
1ـ چي كار كنم كه دوستان به مطالب خارج از تايپيكشون رو در تريبون آزاد مطرح كنن ؟
تشکرشده 537 در 283 پست
سلام![]()
![]()
![]()
واقعا ببخشيد اصلا حواسم نبود چون سوالهايي كه قبلا از شما پرسيده بودم رو كپي كردم دچار اشتباه شد و من اونهارو پاك كردم![]()
لطفا به اين سوال پاسخ دهيد![]()
1ـ چي كار كنم كه دوستان به مطالب خارج از تايپيكشون رو در تريبون آزاد مطرح كنن ؟
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)