به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 35

Threaded View

  1. #11
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 09 بهمن 91 [ 11:43]
    تاریخ عضویت
    1390-1-09
    نوشته ها
    237
    امتیاز
    2,402
    سطح
    29
    Points: 2,402, Level: 29
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 48
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    818

    تشکرشده 848 در 197 پست

    Rep Power
    39
    Array

    RE: نمی توانم راستش را بگویم. وای هرگز نمیتوانم.

    بازم میگم فرشته مهربان
    تو واقعا فرشته ای.


    من نمیدونم چطور بگم که با خوندن حرفات چه حالی پیدا کردم و چطور دلم لرزید؟
    ممنونم.

    چشم . حتما کاری که گفتید رو انجام میدم و میام و بهت میگم که چی جواب گرفتم.
    واقعا که این کابوس چقدر وحشتناکه.
    واقعا که چطور روانمو میخوره و منو به زمین میکوبه.


    راستش چون تا یه مدت دیگه به سفرعمره خواهم رفت تصمیم دارم اونجا همه خواهشمو از خدا کنم که اون طور که خودش وعده داده، منو دریابه و نجات بده.

    شاید باور نکنی اونقدر که این غم برام سنگینه، موهام دارن سفید میشن. یه ناراحتی پوستی و مشکلات بینایی و..
    من هرگز حماقتم رو نادیده نمیگیرم. من به خودم به جسمم و به روحم بد کردم.

    جسمم داغونه. وقتی فکر میکنم چطور دوام اوردم و تحمل کردم و حتی یه قطره اشک نریختم تا کسی از مشکلم بویی نبره، فکر میکنم دیگه هیچ وقت اون توانو ندارم.
    من واقعا معتقدم خدای بزرگ منو از اون ارتباط بیرون کشید . وگرنه من نمی تونستم رهاش کنم.

    میدونم خدا رهام نکرد.
    با اینکه من غرق بودم.
    اما حالا دارم زندگی توام با آرامشی رو تجربه میکنم .
    گذشته منو رها نمیکنه.


    فرشته عزیزم
    حتما به حرفات گوش میکنم و عمل میکنم و بهت میگم چی نتیجه گرفتم.

    نقل قول نوشته اصلی توسط grey-sm
    سلام...متاسفم در بابمشکلی که در گذشته براتون پیش اومده...من نظرم کوتاه میگم...به نظر من بهتره این موضوع فراموش کنین و به زندگی روبه جلوتون نگاه کنین...
    من یک مرد ایرانیم ..هیچ مرد ایرانی نمی تونه با این حرف کنار بیاد....وشما اگه واقعا از گذشتتون پشیمونین و در درگاه خدا توبه کردین لزومی نداره دیگه ایندتون بابت این اتفاق خراب کنین...

    سعی کنین زندگی جدیدی و شروع کنین و همه گذشته رو درسی برای ایندتون قرار بدین...

    امیدوارم با همسرتون خوشبخت بشین


    دوست عزی
    خیلی ممنوم بابت نظر آرامش بخش شما.
    ممنون که درک میکنید.

    اما سوالم اینه:

    آیا حق نداره بدونه؟

    نمیخوام نسبت به او خودخواه باشم.
    همین.

  2. 9 کاربر از پست مفید mehrabooni تشکرکرده اند .

    mehrabooni (چهارشنبه 17 آبان 91), میشل (دوشنبه 09 اردیبهشت 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. توجه:ویژه انجمن معارف و مناسبتها.
    توسط keyvan در انجمن آموزش استفاه از تالار گفتگوی همدردی
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: شنبه 22 تیر 92, 15:56
  2. انسان در جستجوی معنا... ویکتور فرانکل
    توسط بالهای صداقت در انجمن معرفی کتب روانشناسی
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: سه شنبه 31 خرداد 90, 22:58
  3. یک توجه ویژه
    توسط فرشته مهربان در انجمن پیشنهادات ،انتقادات و مشکلات تالار
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: چهارشنبه 27 مرداد 89, 10:48
  4. نامه ویکتور هوگو به فرزندش
    توسط gole maryam در انجمن داستان و حکایت آموزنده
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: یکشنبه 17 مرداد 89, 14:05
  5. قابل توجه اعضاء به ویژه اعضاء فعال
    توسط مدیرهمدردی در انجمن آموزش استفاه از تالار گفتگوی همدردی
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: شنبه 28 آذر 88, 13:02

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 16:11 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.