دوست عزیز شما راه دیگه ای ندارید ، الان وضعیتی پیش اومده که دیگه نمیشه جمعش کرد و ناچار باید بین بد و بدتر یکی رو انتخاب کنید ، اما متاسفانه شما "بدتر" رو انتخاب کردید.
درسته که دونستن همسرتون میتونه ناخوشایند باشه اما دروغ گفتن شما نه تنها ناخوشاینده بلکه دوری و سردی عمیقی رو به رابطتون شما تحمیل میکنه ، راهی رو نرید که امکان برگشت نداشته باشه
ممکنه فردا از طریق دیگه ای همسرتون مطمئن بشه که اون شخص شما بودید (البته الانم هست اما راه اثباتش رو نداره)
اونوقت شما علاوه بر گناه ، متهم به دروغگوئی بعد ازدواج هم میشید ، که از گناهتون نابخشودنی تره ، چون اون مال زمانی بوده که همسرتون نبوده اما دروغتون رو امروز به همسرتون گفتید
نذارید راه دروغ به رابطتون باز بشه ، حیف رابطه شما نیست؟
بهتره جوی عاطفی ایجاد کنید و حقیقت رو به همسرتون بگید ، به هرحال اونهم اگه ببینه باهاش صادق هستید ، احساس واقعیتون رو بهش میگید و از کارتون پشیمونید کوتاه میاد
برای زنها خیلی مهمه که همسرشون صادقانه احساس واقعیش رو باهاشون درمیون بذاره و اونارو هم درک کنه ، اگه واقعا بجای جنگیدن با شریک زندگیتون ، راه صداقت و هم احساس شدن رو در پیش بگیرید این مساله قابل حله
اجازه ندید رابطتون خراب بشه و یدتون باشه که دروغ دروغ میاره .. تا قیامت باید دروغ بگید و یک روزی میرسه که دیگه با هیچی نمی تونید وضعی رو که به وجود آوردید جمع کنید.








علاقه مندی ها (Bookmarks)