سلام دوستان.
من ی مادری دارم که 55 سالشه و خیلی تنهاست و تقریبا هیچ فعالیت اجتماعی نداره، قامیلی هم ما نزدیک خودمون نداریم. من تا 1 ماه پیش 2-3 روز تو هفته پیش مادرم بوده و سعی میکردم تنها نباشه اما الان مدتیه که سر کار رفتم و فقط روزی 2-3 ساعت میتونم پیش مادرم باشم و اون همیشه تنهاستمن نگرانشم، همیشه احساس عذاب وجدان میکنم و خیلی ناراحتم. مادرم حالت های افسردگی گرفته. زود با کسی گرم نمیگیره و آشنا نمیشه :(
من میتونم براش چی کار کنم ؟ که ی ذره فعالیت اجتماعی داشته باشه و از خونه بیرون بره تا تنها نباشه.
خواهشا نگین بره مسجد، که چند بار رفته ولی با کسی آشنا نشده.
دوستان، شما موسسات خیریه ای که یک زنی مثل مادر من بخواد به صورت رایگان و خیریه توش فعالیت کنه، میشناسید؟
من باشگاه رفتن به نظرم خوب اومد. نظر شما چیه؟؟
ممنون از راهنمایی همتون







من نگرانشم، همیشه احساس عذاب وجدان میکنم و خیلی ناراحتم. مادرم حالت های افسردگی گرفته. زود با کسی گرم نمیگیره و آشنا نمیشه :(

علاقه مندی ها (Bookmarks)