سلام به همگی
میخواستم نظرتون رو در ارتباط با عشق نوجوانی بدونم.
اینکه این عشق چقدر میتونه پایدار باشه و چقدر میشه به ثبات و دوامش امیدوار بود؟؟؟؟(لطفا نظرتون رو برای پسر و دختر بصورت جداگانه توضیح بدید)
[/size]
تشکرشده 9 در 5 پست
سلام به همگی
میخواستم نظرتون رو در ارتباط با عشق نوجوانی بدونم.
اینکه این عشق چقدر میتونه پایدار باشه و چقدر میشه به ثبات و دوامش امیدوار بود؟؟؟؟(لطفا نظرتون رو برای پسر و دختر بصورت جداگانه توضیح بدید)
[/size]
***yasi*** (سه شنبه 08 مرداد 87)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)