به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 16

Threaded View

  1. #1
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 17 آذر 89 [ 11:10]
    تاریخ عضویت
    1386-7-02
    نوشته ها
    548
    امتیاز
    13,995
    سطح
    76
    Points: 13,995, Level: 76
    Level completed: 87%, Points required for next Level: 55
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    496

    تشکرشده 507 در 236 پست

    Rep Power
    73
    Array

    * * * ( به کجا چنین شتابان !؟ ) * * *

    به نام خدا
    سلام ،

    صبح از خواب بلند میشیم بی رمق و بی احساس حتی بعضی هامون درون مایه ای از نا امیدی رو داریم تجربه می کنیم یادمون میره رختمون رو جمع کنیم حال صبحونه خوردن رو هم که نداریم میریم جلوی آینه و نگاهی به چهره ی پکیده و در هم و برهممون میندازیم و سرسری یه دستی به سر و صورت میکشیم و میزنیم بیرون میام تاکسی بگیریم راستی بازم یادمون رفت وقتی از در میایم بیرون بسم الله بگیم !!!! سوار تاکسی میشیم تا برسیم به محل کار یا دانشگاه یا هر جای دیگه ای اما بازم یادمون میره به راننده و بقیه سرنشینها یه سلام درست و حسابی بدیم !!! چشممون رو از پنجره ی ماشین به بیرون انداختیم و داریم مردم رو نگاه میکنیم با تمام مشکلات و بدبختی هاشون ولی اصلا حواسمون نیست که فقط داریم نگاه می کنیم ! میرسیم به محل کارمون و میریم سر اصل مطلب و تند و تند از مشکلات و گرفتاریهامون می نالیم و اصلا یادمون میره که خود این همکارها هزار تا مشکل دارند و ما بدون اینکه برای مشکلات اونها کاری بکنیم تازه داریم یه باری هم به دوششون اضافه می کنیم و اونها هم همینطور با ما !!! اونقدر عصبی هستیم که خدا حدا می کنیم که زودتر غروب بشه و از این کشتارگاه فرار کنیم و بیایم خونه ! بالاخره موعد مقرر فرا میرسه و میایم خونه ولی اونقدر خسته و عصبی هستیم که حال حرف زدن یا حتی حرف شنیدن رو هم نداریم در حالی که خانواده و اطافیان از ما انتظاراتی دارند و اصلا نمی دونند که چه مسائلی بر ما گذشته ولی ما هم دنبال یه کیسه بکس میگردیم تا انقاممون رو ازش بگیریم و اینجا بیچاره خانواده ی ما که نزدیک ترین کیسه بکس های ما هستند !!! خونه هم برات جای امنی نیست و با عصبانیت میزنی بیرون و میری پارک و انتظار شب رو میکشی تا کفه ی مرگت رو بذاری و فردا هم روز از نو روزی از نو !!!

    به کجا چنین شتابان ...

  2. 3 کاربر از پست مفید 108 تشکرکرده اند .

    108 (شنبه 12 مرداد 87)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 03:11 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.