به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 5 , از مجموع 5

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 14 فروردین 95 [ 15:52]
    تاریخ عضویت
    1391-6-22
    نوشته ها
    26
    امتیاز
    2,870
    سطح
    32
    Points: 2,870, Level: 32
    Level completed: 80%, Points required for next Level: 30
    Overall activity: 10.0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    24

    تشکرشده 29 در 16 پست

    Rep Power
    0
    Array

    بعد 5 سال داره همی چیز تموم میشه.. خاطره هاش نمیره از ذهنم :(

    یه مختصرس از تایپیک قبلیم میگم :(
    5 سال با کسی دوست بودم بخاطر یه سری تغییرات منفی که تو ظاهرو برخورداش ایجاد شده بود دو دل شده بودم واسه ازدواج باهاش. خواستگاری هم اومدن.
    الان مشکل اینجاست که باباش به نظر خیلی زیاد دخالت میکنه.آدم قدی هم هست و اگه کسی نظرشو قبول نکنه انگار بهش بی احترامی شده.یه مرد سالار واقعی.
    مثلا.دوستو میدونست من جلسه خواستگاری چی میخوام بپوشم.اصلا خودش پیشنهاد داده بود.باباش بعد جلسه گیر داده که لباسش مناسب نبود. هر چی هم بهش گفتن فلانی خودش گفته بود و اون میپسنده قبول نکرده.

    یه هفته ای هست ازش خبر ندارم ولی این جوری که فهمیدم،باباش با اینکه من برم سر کار و بخوام ادامه تحصیل بدم. یا اینکه محل زندگیمون یه شهر دیگه باشه مشکل داره.. چیزایی که ما با هم حلش کرده بودیم..
    چند روزه داره با باباش بحث میکنه.ولی از حرفاش چیزی به من نگفته.تقریبا خودشم دیگه نا امید شده.. خیلی هم ناراحته..
    امروز جزوه ها و کتابای ارشدمو در آوردم که بخونم :( هرچند دیر شد.. یکی یکیشونو که در میاوردم... یاد اون می افتادم :(
    پارسال چه روزایی که بخاطر من از تایم نهار و استراحتش میزد از 12 تا 2 میرفت دنبال جزوه ها و کتابای من و واسم پستشون میکزد.. :( چند بار واسه یه کتاب بنده خدا پا میشد 2 ساعت مرخصی میگرفت میکرفت.. :(
    رو خیلی هاشون واسم یه چیزایی نوشته.. دیدمشون و خوندمشون.. ولشمو کردم.پاشدم :(

    نمیدونم از گفتن این حرفا خودم هم چی میخوام.. درد ودل یا راهنمایی.. :(

    راستی fm.mohajer گلم. خیلی دوست دارم.مرسی بابت همه کمکات :-*

  2. کاربر روبرو از پست مفید S_H تشکرکرده است .

    S_H (چهارشنبه 26 مهر 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. ** برای رسیدن به همه چیز باید از همه چیز گذشت **
    توسط فرشته مهربان در انجمن خودآگاهی
    پاسخ ها: 21
    آخرين نوشته: دوشنبه 20 اسفند 03, 03:10
  2. پاسخ ها: 19
    آخرين نوشته: دوشنبه 22 تیر 94, 01:23
  3. لبریز از ترس
    توسط سارا بانو در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: سه شنبه 19 اردیبهشت 91, 19:11
  4. پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: شنبه 06 آذر 89, 16:00

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 17:48 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.