سلام دوستان..من یه ماه پیش دوتا تاپیک اینجا نوشتن مبنی بر اینکه رابطمو با آقایی که یه سال باهاش دوست بودم قطع کردم....الان دو ماهه ازش بیخبرم..اوایل خیلی گریه میکردم اما کلی با خودم منطقی صحبت میکردمو دلیل میووردمو خودمو قانع میکردم....الان گریه هام خداروشکر خیلی کمتر شده ...راستس من تا دو هفته پیش از فیسبوکم حذفش نکرده بودم اما تصمیم قاطع گرفتم که پیجمو توو فیس ببندم و یه پیج جدید باز کنم و اینکارو کردم...اما چندوقته وسوسه میشمو دلم واسه رابطم باهاش تنگ میشه و تا میام احساسمو مجاب کنم میبینم نمیتونم....یعنی خسته شدم از بس با احساسم منطقی صحبت کردمو دوباره اون دلتنگیه اومده سراغم .....یه احساس خستگیه زیاد سراغم میادو ناراحتم میکنه...با این حس و حالم چه کنم؟