سلام
مشکلی دارم که از شما عزیزان میخوام در حلش راهنماییم کنین.
من24 سالمه و 4 ساله که ازدواج کردم. من احساس میکنم خیلی حساس و شکننده هستم.از اول ازدواجم به این حد حساس نبودم اما کم کم با شروع یکسری آزار و اذیتها از سمت خانواده همسرم حساسیت من به اوج خودش رسید.
در واقع جلوشون موضع سختی گرفتم و تصور میکنم هر حرف و یا حرکتی که میکنن با نیت و قصده اذیت کردن منه.
حالا این حساسیت داره منو خیلی ازار میده.دلم میخواد خیلی راحت از کنار خیلی حرفها بگذرم.حتی اگر اون حرفها ناراحت کننده باشه.دلم میخواد محکم باشم.لطفا راهنماییم کنید.








علاقه مندی ها (Bookmarks)