به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 57

Threaded View

  1. #23
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 08 بهمن 91 [ 17:50]
    تاریخ عضویت
    1390-5-04
    نوشته ها
    26
    امتیاز
    1,544
    سطح
    22
    Points: 1,544, Level: 22
    Level completed: 44%, Points required for next Level: 56
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    111

    تشکرشده 109 در 23 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: زندگی خوب بعد از بخشش خیانت همسر

    نقل قول نوشته اصلی توسط AYTAK
    ممنونم منم یه دختر3ساله دارم راستش اونقد شوهرم اواخر بارداریم بهم کم محبتی میکرد و چند بار هم سر چیزهای الکی کتکم میزد وحشتناک.که وقتی یاد اون روزها میافتم دلم واسه خودم میسوزه اون همیشه تحقیرم میکرد و میگف از من خیلی سرتره چندین بار هم گفته که خیلی خودشو دست کم گرفته ومیتونست با درجه یکترین کیسها ازدواج کنه همیشه خانواده وفامیلهامو مسخره میکنه البته الان که6سال از زندگی مشترکمون میگذره این رفتارهاش کمرنگتر شده نمیخوام خیانتمو توجیح کنم اما اونم بیتقصیر نبود واما منی که هم تحقیر شدم و هم الان این جریان مث خوره داره نابودم میکنه ما همدیگه رو خیلی خیلی دوس داریم اما دلیل این رفتارهاشو نمی فهمم ونمیخام زندگیم ب خاطر چند مکالمه تلفنی خراب بشه اون موقع که اینکارو کردم زود پشیمون شدم وتوبه کردم و بهیچ مزاحم تلفنی جواب ندادم وباخدای خودم عهد بستم که تا اخر عمر به شوهرم وفادار بمونم چون خیلی دوسش دارم کاش همه ما قدر همو بدونیم وبا رفتارهامون همدیگه رو اذیت نکنیم

    خیلی دوس دارم علی ایرانی بهم بگه چیکار کنم راستش شوهرم چندین بار که گریه های یواشکیمو دیده تهدیدم کرده که اگه چیزی رو ازش مخفی کنم واز کسه دیگه بشنوه ب بدترین شکل باهام برخورد میکنه.جریان منم خیلی از همسایه ها ودوستامون میدونن البته نه کامل چون همه منو گناهکار میدونن وباهام قطع رابطه کردن و اون یکی طرف که پیش همه گفته که اون مزاحمم میشد ومیگف عاشقتم رو بیگناه درحالی که برعکس بود ای کاش قول سرزبونیهاشو نمیخوردم وتلفنو قطع میکردم الان میترسم شوهرم ازکس دیگه بشنوه وباور کنه که من مزاحم بودم
    سلام دوست عزیز
    شما به من لطف دارید.

    به نظر من هرگز به شوهرتون نگین که چه اتفاقی افتاده. دیدش خراب میشه. من خودم با فضولی های خودم، موضوع همسرمو فهمیدم. و همیشه به خودم میگم: ای کاش فضولی نکرده بودم و نفهمیده بودم. بعضی وقتا چشمارو باید بست.
    این موضوع رو فراموش کنین. دلتو صاف کنین و بچسبین به زندگیتون. حرفای اطرافیان واسه من پشیزی ارزش نداره. شما هم اینطوری باشین. زمان همه چیزو درست میکنه و همه فراموش میکنن که اصلا چه اتفاقی افتاده. اگه تا الان همسرتون این موضوع رو نفهمیده، احتمالش زیاده که بعدا هم نفهمه. واسه چیزی که اتفاق نیفتاده، چرا الکی استرس میکشین؟ حالا اگه فهمید، بعد یه فکری میکنیم.
    این که شما الان میدونی کارت اشتباه بوده، یه نظر من همین کافیه و باعث میشه که دیگه تکرار نشه. اینقدر هم خودتو سرزنش نکنن. همه اشتباه میکنن. مهم اینه که چقدر از اشتباهموم درس بگیریم و تکرارش نکنیم.

  2. 3 کاربر از پست مفید علی ایرانی تشکرکرده اند .

    علی ایرانی (یکشنبه 05 آذر 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 09:26 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.