ممنونم منم یه دختر3ساله دارم راستش اونقد شوهرم اواخر بارداریم بهم کم محبتی میکرد و چند بار هم سر چیزهای الکی کتکم میزد وحشتناک.که وقتی یاد اون روزها میافتم دلم واسه خودم میسوزه اون همیشه تحقیرم میکرد و میگف از من خیلی سرتره چندین بار هم گفته که خیلی خودشو دست کم گرفته ومیتونست با درجه یکترین کیسها ازدواج کنه همیشه خانواده وفامیلهامو مسخره میکنه البته الان که6سال از زندگی مشترکمون میگذره این رفتارهاش کمرنگتر شده نمیخوام خیانتمو توجیح کنم اما اونم بیتقصیر نبود واما منی که هم تحقیر شدم و هم الان این جریان مث خوره داره نابودم میکنه ما همدیگه رو خیلی خیلی دوس داریم اما دلیل این رفتارهاشو نمی فهمم ونمیخام زندگیم ب خاطر چند مکالمه تلفنی خراب بشه اون موقع که اینکارو کردم زود پشیمون شدم وتوبه کردم و بهیچ مزاحم تلفنی جواب ندادم وباخدای خودم عهد بستم که تا اخر عمر به شوهرم وفادار بمونم چون خیلی دوسش دارم کاش همه ما قدر همو بدونیم وبا رفتارهامون همدیگه رو اذیت نکنیم


خیلی دوس دارم علی ایرانی بهم بگه چیکار کنم راستش شوهرم چندین بار که گریه های یواشکیمو دیده تهدیدم کرده که اگه چیزی رو ازش مخفی کنم واز کسه دیگه بشنوه ب بدترین شکل باهام برخورد میکنه.جریان منم خیلی از همسایه ها ودوستامون میدونن البته نه کامل چون همه منو گناهکار میدونن وباهام قطع رابطه کردن و اون یکی طرف که پیش همه گفته که اون مزاحمم میشد ومیگف عاشقتم رو بیگناه درحالی که برعکس بود ای کاش قول سرزبونیهاشو نمیخوردم وتلفنو قطع میکردم الان میترسم شوهرم ازکس دیگه بشنوه وباور کنه که من مزاحم بودم
علاقه مندی ها (Bookmarks)