نقل قول نوشته اصلی توسط پدربزرگ
نقل قول نوشته اصلی توسط mahsa pirooz
ميتوني با يكي از همكلاسي هاش دوست بشي.

و به صورت غير مستقيم بپرسي نظرشو.

چند وقته كه زير نظرشون گرفتين?

عجله نكنيد.

این جور راهنمایی ها بیشتر به مراجعه کنند نفعی نداره بلکه ضرر هم داره

یعنی چه که بره با یه همکلاسی اون خانم دوست بشه کنه حرف دلشو به اون خانم برسونه

در این مسائل بهتره خانواده در جریان باشند تا یه همکلاسی که هیچ چیزی از دلش خبر نداره

و نمیدونه که چه حرفهایی قراره به اون خانم گفته بشه . معمولا دیده شده در این ضمینه

همکلاسیها بیشتر حسادت میکنند .وبر خلاف میل اون آقا حرفهایی رو میزنند .

حتی نباید این حرف وهدف ازدواج رو به همکلاسیهای خودش که پسر هستند بگه .

بارها دیده شده که آقای از دختری خوش آمده وبرای ازدواج مد نظر داره و یکی از دوستان رو

برای تحقیق یا باز کردن حرف ازدواج و علاقه مند شدنش جلو میندازه .اما برخلاف میلش

حرفهای از بدی دختر میشنود .نمیشه به دوست هم کلاسی اعتماد کرد .


دوست عزیز بهتره این علاقه رو به خانوادتون بگید و بسپارید به بزرگترها .

ازدواج شوخی بردار نیست که خودتون بخواهید انجام بدید بحث یک عمر زندگی هست .


منظورم همكلاسي اقاي فرد مورد مورد علاقه بود نه همكلاسي دختر.ميتونن با يكي از پسرهاي همكلاسي خانم مورد نظر ،رابطه برقرار كنن.