من در تاپيكهاي قبلي در مورد اينكه وضعيت مالي ما اصلا مناسب نيست و همسرم شغل مناسبي ندارند توضيح داده ام .ايا با توجه به اين شرايط ،من براي بارداري

اقدام كنم؟


همسرم هم خيلي دوست داره كه بچه دار شويم.