من در تاپيكهاي قبلي در مورد اينكه وضعيت مالي ما اصلا مناسب نيست و همسرم شغل مناسبي ندارند توضيح داده ام .ايا با توجه به اين شرايط ،من براي بارداري
اقدام كنم؟
همسرم هم خيلي دوست داره كه بچه دار شويم.
تشکرشده 91 در 41 پست
من در تاپيكهاي قبلي در مورد اينكه وضعيت مالي ما اصلا مناسب نيست و همسرم شغل مناسبي ندارند توضيح داده ام .ايا با توجه به اين شرايط ،من براي بارداري
اقدام كنم؟
همسرم هم خيلي دوست داره كه بچه دار شويم.
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)