به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 14

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 11 بهمن 91 [ 09:17]
    تاریخ عضویت
    1391-5-22
    نوشته ها
    143
    امتیاز
    923
    سطح
    16
    Points: 923, Level: 16
    Level completed: 23%, Points required for next Level: 77
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    307

    تشکرشده 305 در 107 پست

    Rep Power
    0
    Array

    دختر غرغرو و پدر عصبي!!!!

    قبلا در چند پست مفصل توضيح داده ام كه همسري دارم به شدت هيجاني و احساساتي كه متاسفانه نمي تواند خشمش را كنترل كند و وقتي مساله اي ناراحتش مي كند تا خودش را بصورت كامل (از نيش و كنايه بگير تا فحش و داد و بيداد) تخليه نكند راحت نمي شود... متاسفانه يا خوشبختانه ! ايشان خيلي تحصيل كرده هستند ولي مساله عصبانيت و عدم كنترل خشم را هنوز نتوانسته برطرف كند و از اطرافيانش توقع دارد كه اورا رعايت كنند و اعصابش را تحريك نكنند.
    مساله الان من اين است كه رفتارهاي مودي و خشم هاي لحظه اي همسرم در حال حاضر نه تنها من بلكه دختر كوچك من را تحت تاثير قرار داده. شايد بهتر باشد بدانيد كه دخترم حدودا سه ساله است. اولين فرزند ماست.يك سال و نيم بعد از ازدواجمان به دنيا آمد.اولين نوه در خانواده من است.دوران بارداري و شيردهي پراز استرسي را گذرانده ام و بعد از يكسال رايط كاري و عصبي ام كمي بهتر شد. دخترم حدودا چند ماه است به مهد كودك مي رود ولي قبل از آن مادرم از او نگهداري مي كرد(وقتي من به محل كارم مي رفتم).
    دخترم چند ماهي است كه خيلي غر غرو شده .هر چيزي را كه بخواهد بايد بدست بياورد.بيشتر وقت ها براي بدست آوردن هر چيزي گريه مي كند و تا مرز جيع و داد كردن كارش را ادامه مي دهد. اگر خواسته اش تامين نشود خودش را مي زند( موهايش را ميكشد و به سرخودش مي زند). اشتهايش كم شده و خوب عذا نمي خورد.اين تغيير رفتار از سه ماه قبل شدت يافته .متاسفانه همسرم رفتار درستي ندارد و در مقابل دخترم رفتارهاي انتقام جويانه دارد و حتي گاهي تنبيه فيزيكي اش (مثلا به پشتش مي زند يا سرش داد مي كشد وبه او ناسزا مي گويد) مي كند. و بعد هم به خاطر دخترم با من دعوا مي كند كه چون تو بالاي سر بچه نيستي بچه از كنترل خارج شده!!! اين رفتارها را از مهد كودك ياد گرفته يا مادرت لوسش كرده . وقتي هم او را تنبيه مي كند خودش به شدت پشيمان مي شود و مجددا مي رود و ناز دخترك را مي كشد.من مي دانم كه اين رفتارهاي اشتباه همسرم تاثير منفي بر روي روان كودك گذاشته و دقيقا لجبازي ها و پرخاشگري هايش مشابه رفتار پدرش است ولي همسرم قبول نمي كند و متاسفانه روش اشتباه خودش را ادامه مي دهد ( يعني وقتي از كودكم ناراحت مي شود تصور نمي كند كه بچه است و با او خيلي تند برخورد مي كند).من خيلي ناراحتم. دلم براي دخترم مي سوزد. احساس مي كنم بخاطر عدم هماهنگي در تربيت و يا رفتارهاي تند پدرش او هم كم كم عصبي شده است. بعضي وقتها هم خجالت مي كشم كه دو آدم تحصيل كرده در تربيت كودكشان مانده اند.!!! شما بگوييد چه كنم؟!! با همسرم چقدر صجبت كنم؟ او كلي كتاب روانشناسي كودك گرفته و اهل مطالعه هم هست ولي وقتي نمي تواند منطقي رفتار كند چه راه حل ديگري را بايد تست كنم؟
    آيا اين رفتارها در كودكم ماندگار خواهند بود؟ خواهش مي كنم كمكم كنيد واقعا نياز به همفكري و همدليتان دارم.

  2. کاربر روبرو از پست مفید مهرو تشکرکرده است .

    مهرو (چهارشنبه 19 مهر 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. فشار عصبی و فکری در مورد کارم
    توسط bb12 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: چهارشنبه 20 خرداد 94, 01:33
  2. اعصاب فوق العاده ناراحت خواهرم
    توسط نازنین 2 در انجمن طــــرح مشکلات کودکان: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: سه شنبه 15 اردیبهشت 94, 21:17
  3. خواهر و برادر ناسازگار و اعصاب خورد کن
    توسط من راضیه هستم در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: دوشنبه 14 اردیبهشت 94, 13:12
  4. چرا اینقدر عصبی؟چرا اینقدر عصبانی؟
    توسط کاربر19 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: جمعه 24 مرداد 93, 12:06
  5. چگونه با همسر عصبانی و پرخاشگر کنار بیایم؟
    توسط دختر بیخیال در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد خانواده
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: چهارشنبه 21 اسفند 92, 09:16

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 22:59 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.