به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 14

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 19 مهر 91 [ 20:37]
    تاریخ عضویت
    1391-7-02
    نوشته ها
    8
    امتیاز
    353
    سطح
    7
    Points: 353, Level: 7
    Level completed: 6%, Points required for next Level: 47
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    5

    تشکرشده 5 در 5 پست

    Rep Power
    0
    Array

    آیا من ببو گلابیم؟

    سلام دوستان
    میدونم عنوان تاپیک و گذاشتن همچین اسمی روی خود قشنگ نیست اما این عنوان رو گذاشتم تا منظورم رو بهتر متوجه بشید
    من اخیرا با در نظر گرفتن یک سری رفتار خودم و رفتارهای متقابل اطرفیان به این نتیجه رسیدم که ممکنه شخصیت خیلی خیلی ساده ای داشته باشم.گفتم اگر لازم باشه یک سری اصلاحاتی در رفتارم انجام بدم.
    این چیزایی هست که باعث شده همچین فکری کنم:

    - یکی که ازم یه چیزی توضیح میخواد کامل کامل کامل براش توضیح میدم.مثلا یکی میخواد مسیر من رو بره من کامل براش توضیح میدم => در حالی که می بینم بقیه در مورد تجربه هاشون به یه توضیح کوچیک اکتفا میکنند.

    - به بقیه خیلی احترام میذارم.شاید بیش از حد.مثلا یکی برام یه کاری انجام بده خیلی ازش تشکر میکنم => ولی بقیه رو می بینم موقعی که براشون کاری انجام میشه خیلی تشکر کم و خشک و خالی میکنند.

    - من مذهبیم ولی خشک نیستم.یعنی در رابطه با جنس مخالف حیا دارم.مثلا زل نمیزنم یا خیلی محترمانه صحبت میکنم.نگاهام رو سعی میکنم کنترل کنم.شاید بعضی اوقات خطا برم سعی میکنم زیاد نگاه کنم.ولی دوستام رو می بینم همش در حال دید زدن هستن و صحبت درباره دخترای همکلاسی.یه بار هم توی یه فروم خوندم یه بحثی بود یک دختر خانمی میگفت این قده بدم میاد از مردایی که وقتی داری باهاشون حرف میزنی بهت نگاه نمیکنند و سقف و دیوار و زمین رو نگاه میکنند.
    یعنی توی ذهن اون دخترا آدمی مثل من ببو گلابیه؟

    بلد نیستم زرنگ بازی رو.شیله و پیله ندارم.اینکه بخوام با روش های خاصی به اهدافم برسم رو بلد نیستم.

    اهل مدل موی آنچنانی نیستم.موهام رو مرتب و امروزی میزنم ولی اینکه هر روز ژل بزنم و سیخ کنم و نه.ولی دوستام و همکلاسیام کلی خرج تیپ و مو میکنند.

    البته در مقابل این رفتارها یه سری قاطعیت ها رو دارم یعنی نمیذارم هرکسی هرجور دوست داشت رفتار کنه.
    این ها یه سری هاش است.


    خواهش میکنم رو راست باشید و صادقانه بگید.اگر هستم بگید تا اصلاح کنم خودم رو.
    اصلا به کی میگن ببو گلابی؟
    ممنون میشم راهنماییم کنین.

  2. کاربر روبرو از پست مفید bartar_fekra تشکرکرده است .

    bartar_fekra (سه شنبه 18 مهر 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 04:13 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.