سلام دوست من
ازت ممنونم که برام وقت گذاشتی .
شاید حرفای شما کاملا صحیح باشه . گرچه هیچ رابطه کاری نیست و یک رابطه دوستی همراه با دوس داشتن و دوس داشته شدن هست .
اما اگرم اونجور که شما میگی باشه اولا همسرم متاهله و پدره ... بجای وقت گذاشتن واسه اون دختره به من و زندگی و دخترش باید توجه کنه ... که توجهش خیلی کم شده . و این یعنی خودخواهی !
دوما خونواده ها با همچین روابطی بدین شکل مخالفن
سوما علاقه هست بینشون!
چهارم اون دختره اندازه ای که همسر ساده من از خودش و زندگیش گفته هیچی نگفته ... حتی فامیلشو !
پنجم خود همسرم احساس میکنم مشکل داره ... چون قبلا همچین خواسته دوستی رو از خواهرم داشته و مطمئنم اگه این رابطه فعلیش تموم بشه بازم میره سراغ یکی دیگه !

هنوز منتظر نظر مشاورم ... که فعلا بیشتر به حرفای همسرم گوش میده !