سلام
مسئله اینجاست که چی کم داشتن رفتن سراغ یه رابطه جدید؟
این فقط خطای ایشون نبوده. چرا رفتن؟چرا یه گوشه از قلبشون خالی بوده؟مگه نه اینکه باید شما پرش میکردید؟
تو این دوسال حتما به این فکر کردین دیگه؟ نه؟؟؟
وقتی دلشون هوای هندستون کرد.فقط اوضاع اروم بنظر میومد........به نظر میومد......نه اینکه بود.
سوتفاهم نشه من از ایشون دفاع نمیکنم ویا کارشون رو تایید نمیکنم ولی بنظرم اگر خواهان اشتی هستید باید علاوه برچشم پوشی از گذشته سعیتون بر این باشه که اشتباهات قبل رو تکرار نکنید.هم شما هم ایشون.
امیدوارم موفق باشید.








علاقه مندی ها (Bookmarks)