چند وقتی هست که ازدواج کرده ام اما شوهر بی غیرتی دارم که از این رفتارش در عذابم .در صصورتی که روی خواهرش که چهل سال سن داره غیرتش بیشتره.من ازین بیغیرتیش عصبی میشم چون فکر میکنم نسبت به من بی تفاوته.توروخدا کمکم کنین راهنماییم کنم که چه کار کنم