با تشکر از unknownGir عزیز.نوشته اصلی توسط unknownGirl
منم همین مشکلاتو نو حرف زدن دارم.
نه تنها با آقایون حتی با خانوم ها.
اصلا آدم خجالتی و بی اعتماد به نفسی نیستم.ولی این مسائل همیشه تو روابطم مشکل ایجاد کرده و باعث شده که آدم منزوی و کم حرفی بشم.








علاقه مندی ها (Bookmarks)