توروخدا بین هیکل من و بقیه فرق نذارید،من این تفاوتو دوست ندارم،من نمیخوام عضله ای باشم نمیخوام ضمخت باشم،به کی بگم من اینارو زشتی میبینم نه زیبایینوشته اصلی توسط eghlima
حوصله روانشناس و این حرفارم ندارم ،تنها خواسته ی من از این خدا مرگه،بخدا میدونم در آستانشم که قرار بگیرم پشیمون نمیشم








علاقه مندی ها (Bookmarks)