سلام دوستان،
دوباره مشکلم در رابطه با دوستم هست. دختر. نمیدونم چرا یهو با همه دوستان چندین ساله ام به مشکل خوردم :(
من دوستی دارم که تقریبا هفت سال با هم دوست بودیم. دبیرستان و دانشگاه. متاسفانه این دوستم بعضی اوقات بدون اینکه من دلیلش رو متوجه بشم رفتارش رو باهام عوض می کرد. سر سنگین می شد. باور کنید من براش تو دوستیمون هیچی کم نمیذاشتم ولی اون با بی معرفتی هاش هر چند وقت یکبار دلم رو می شکست. تا اینکه منم دیگه خسته شدم و این اواخر مثل خودش رفتار کردم. سر سنگین شدم، دیگه اس ام اس بهش نزدم و ..... .
ولی اون اصلا براش مهم نبود و پیش قدم هم نشد، حتی نپرسید مشکلت چیه ؟ چرا ناراحتی ؟ هیچییی.
حالا الان سه، چهار ماه هست که هیچ رابطه ای با هم نداریم، انگاری که دیگه واقعا تموم شده. الان مشکل من اینه که یک ماه دیگه تولدش هست. من باید چکار کنم ؟ براش هدیه بخرم برم خونه شون ؟ یا هیچکاری نکنم ؟ اگه هیچکاری نکنم انگار من دیگه همه چیز رو تموم کردم. خواهش می کنم بگید بهترین کار چی هست در این شرایط ؟ واقعا به کمکتون احتیاج دارم.
ممنونم![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)