به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 8 , از مجموع 8

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 21 مهر 94 [ 18:27]
    تاریخ عضویت
    1391-6-23
    نوشته ها
    9
    امتیاز
    1,928
    سطح
    26
    Points: 1,928, Level: 26
    Level completed: 28%, Points required for next Level: 72
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    2

    تشکرشده 8 در 5 پست

    Rep Power
    0
    Array

    داغونم (اعتیاد برادرهایم، رابطه با یک پسر و بی اطلاعی خانواده اش از شرایط ما)

    سلام
    بيست و هفت سالمه و اندازه بيست و هفت هزار سال از لحاظ روحي خسته م
    خونواده ي پرجمعيتي دارم پنج برادر و سه خواهريم كه هيچكدوم ازدواج نكرديم
    برادر بزرگم 37 سالشه و زنشو طلاق داده چون اعتياد داره
    خواهر بزرگترم 33 سالشه و ازدواج نكرده
    برادر دومم هم اعتياد داره اونم به شيشه ... واقعا زندگي رو برامون جهنم كرده خيلي سعي كرديم ترك كنه اما نشد
    پدري كاملا بي مشئوليت و ... دارم كه تمام بدبختي زندگي ما تقصير اونه ... تا جوون بود مارو به باد كتك و فحش ميگرفت الانم كه پير شده و نميتونه كتك كاري كنه از لحاظ روحي شكنجه مون ميده خودشو به ديونگي ميزنه و ادا درمياره واقعا زندگي زهرمارم شده
    با اين شرايط خونوادگي هيچ پسري حاضر به ازدواج با من و خواهرام نيست و اين مساله باعث افسردگي شديدمون شده تا جايي كه خواهر بزرگترم هميشه در حال فرياد زدنه انگار نميتونه آروم حرف بزنه
    يه سالي ميشه با پسري دوست شدم و رابطه ي عاشقانه ايي با هم داريم تمام شرايطم رو پذيرفته اما خونواده ش فعلا از وضعيت خونوادگي من خبر ندارن ... اون پسر هنوز بيكاره و اين منو خيلي آزار ميده
    خواهر كوچيكترم تو يه شركت مشغول به كار شد اما برادر دومم از اونجا دزدي كرد و خواهرمو اخراج كردن ... اون طفلي هم افسرده شده
    اوضاع ماليمون هم كه اصلا خوب نيست
    خيلي داغونم
    خيلي زياد
    روزي هزار بار آرزويه مرگ ميكنم
    خسته م

    شما بگيد من چطور اين زندگي رو تحمل كنم؟؟؟ چطور تو شهري كه همه همديگرو ميشناسن با اين بي آبرويي هايي كه برادرم به بار مياره زندگي كنم؟؟


  2. کاربر روبرو از پست مفید goli_poul تشکرکرده است .

    goli_poul (شنبه 25 شهریور 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. اعتیاد به چت با پسرها
    توسط arshida در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: شنبه 05 اسفند 96, 17:27
  2. چطور قصد و نیت واقعی پسری رو بفهمیم؟
    توسط روز آفتابی در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: دوشنبه 07 بهمن 92, 02:14
  3. دیگه نمی تونم با اعتیادش زندگی کنم داغون شدم
    توسط baran24 در انجمن متارکه و طلاق
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: سه شنبه 09 اسفند 90, 02:05
  4. خیلی داغونم - امشب بردمش واسه تست اعتیاد
    توسط فرانک68 در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 32
    آخرين نوشته: چهارشنبه 28 دی 90, 20:39

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 11:37 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.