به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 7 , از مجموع 7

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 10 مهر 91 [ 22:49]
    تاریخ عضویت
    1391-5-13
    نوشته ها
    18
    امتیاز
    523
    سطح
    10
    Points: 523, Level: 10
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 27
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    14

    تشکرشده 14 در 10 پست

    Rep Power
    0
    Array

    مادرم ديگه داره من رو ديوونه ميكنه .واي

    نتيجه هاي كنكور اومده و مادرم شروع كرده به مقايسه كردن و كوباندن من.خستم كرده.دارم ديوونه ميشم
    كارشناسي هم كه قبول شدم وقتي جواب كنكور اومد خونه ي ما عزا بود.سركوفت و ناراحتي كه من با دل شكسته رفتم دانشگاه و اصلا از دوران دانشجوييم لذتي نبردم.اينقدر كه خانوادم به من سركوفت زدند.
    دوباره مادرم شروع كرده كه تو درس نخوندي نگاه كن فلاني بهترين دانشگاه و رشته قبول شده تو هيچي.
    واي اعصابم ريخته به هم.به من چه اخه.
    نميدونم باهاشون چه كار كنم.
    احترام پدر و مادر هم واجبه ولي اينا ديگه شورش رو در اوردن.
    ازشون بدم اومده.
    دلم ميخواد كه از اين خونه برم.
    وقتي دانشجو بودم از همكلاسي هام ميپرسيدم شما هم ناراحتين كه اين رشته قبول شدين اكثرا ميگفتن نه ولي اينقدر پدر و مادرم منو سرزنش كردن كه من از رشته ام متنفرم.
    من اصلا دلم نميخواد درس بخونم بايد به كي بگم.
    حالا اينا به كنار .والدينم با هر كسي هم كه صحبت ميكنن از بدي رشته ي من ميگن .

    از نظر خانوادم مخصوصا مادرم من ديگه بايد برم بميرم چون نه رشته ام خوب بوده نه ارشد رفتم نه سر كار ميرم و نه ازدواج كردم.
    فكر ميكنن من براشون مصيبت هستم.
    اينو واقعا بهم گفتن.

    من فكر ميكنم كه يكي از دلايلي كه من از درس خواندن ميترسم همين كارهاي پدر و مادرم مخصوصا مادرمه.
    به نظر مادر من دختر مصيبته مخصوصا اگر بيكار و مجرد باشه.

    خيلي دلم شكسته.
    مثلا مادرم ميگه نگاه كن مادر فلاني كه دخترش پزشكي تهران قبول شده چطور داره ذوق ميكنه و ميگه اين بچه ها مايه ي افتخارن.

  2. کاربر روبرو از پست مفید haleh10 تشکرکرده است .

    haleh10 (یکشنبه 26 شهریور 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. داره ازم فرار ميكنه يا من ديوونه شدم؟!
    توسط sara94sara در انجمن عقد و نامزدی
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: شنبه 27 آبان 96, 13:08
  2. پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: چهارشنبه 24 شهریور 95, 15:11
  3. دارم ديوونه ميشم كمكم كنيد 😔
    توسط darkub در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: چهارشنبه 19 فروردین 94, 23:35
  4. همسرم بد دهنه ديوونه شدم كمك كنيد!
    توسط ig-darya در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 40
    آخرين نوشته: سه شنبه 29 بهمن 87, 11:52
  5. لطفا كمك فوري چون دارم ديوونه ميشم
    توسط capable در انجمن ارتباط مراجعان - مشاوران
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: شنبه 23 آذر 87, 10:24

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 12:38 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.