پریاجان
اول اینکه دور دوستی با پسرها را خط بکش
دوم اینکه اگر بعد از اقدام رسمی برای خوستگاری با پسری وارد صحبت شدی و اینگونه رفتار کردی ، بدان این رفتارت از حیاء و وقار ذاتی تو برمی خیزه و نه تنها نباید بد بدانیش بلکه باید به خودت افتخار کنی .
فقط کافیه همون ابتدا به خواستگارت بگی که تا وقتی حریم شرعی بین ما هست انتظار برخورد راحت و صمیمانه و احساسی از بنده نداشته باشید و بگو برای من حیاء داشتن مهمه و این را نقض نمی کنم و ما هم برای شناخت جهت ازدواج بطور رسمی در ارتباطیم بنا براین طبیعیه که بهتره جدی باشیم . در خصوص سنخیتهای عاطفی نیز نیاز نیست بخواهیم با ارتباط عاطفی اینو بفهمیم بلکه از طریق یک روانشناس میتونیم بفهمیم چقدر با هم سنخیت داریم
.








علاقه مندی ها (Bookmarks)