با سلام
من فکر میکنم نظر قاطع را بهتره کارشناسان به این دوستمون ارائه بدن!!
وقتی کسی تاپیک باز میکنه یعنی ذره ای امید در وجودشه....
نمیشه با قاطعیت نظریه جدایی را بیان کرد
منتظر نظر کارشناسان و رسیدگی هستیم
تشکرشده 15,109 در 3,401 پست
با سلام
من فکر میکنم نظر قاطع را بهتره کارشناسان به این دوستمون ارائه بدن!!
وقتی کسی تاپیک باز میکنه یعنی ذره ای امید در وجودشه....
نمیشه با قاطعیت نظریه جدایی را بیان کرد
منتظر نظر کارشناسان و رسیدگی هستیم
ویدا@ (پنجشنبه 23 شهریور 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)