به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 22

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 20 آبان 91 [ 01:48]
    تاریخ عضویت
    1391-6-23
    نوشته ها
    17
    امتیاز
    393
    سطح
    7
    Points: 393, Level: 7
    Level completed: 86%, Points required for next Level: 7
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    23

    تشکرشده 24 در 11 پست

    Rep Power
    0
    Array

    من در مورد یک فردی فکر می کنم یا در موردش احساسی دارم، آیا این موضوع را می فهمه؟

    سلام،

    من با یک سوال یا شاید مشکل یا شاید یه بیماری مزمن برخورد کردم و خواستم مشکلم رو با شما در میون بزارم.

    لطفا با راهنمایی هایتان در حل آن یاری بفرمایید.

    اول یه بیو گرافی از خودم:

    دانشجو 28 ساله، تا چند وقت پیش شاغل و الان بیکار، مجرد، جنس مذکر، ببخشید فکر کردم ازین سایتای همسریابیه همینجور داشتم میرفتم جلو خلاصه الان در خدمت شما هستم

    اما مشکلم اینه که یه مدت که چه عرض کنم یه مدت مدیدیه که دچار وسواس به فکر کردن به این و اون شدم و میدونم این آخریا که شدید شده به خاطر بیکارشدن و آزادشدن اوقاتمه

    زیاد سرتونو بدرد نمیارم و میرم سر اصل مطلب:
    من احساس میکنم مواقعی که به یه شخصی فکر میکنم و غالباً به رابطه با اون شخص که مثلا الان من اینو گفتم اون چی فکر می کنه یا چه احساسی پیدا میکنه و از این سلسله فکرای تخیلی سوالم اینه موقعی که من این فکرا رو میکنم اون شخص مورد تفکر من آیا ازین فکر من با خودم بویی میبره و میفهمه؟ مثلا چهره من یهو میاد تو ذهنش؟ یا توی یه لول دیگه بر اساس گیرندگیش توی خواب من رو می بینه ؟ اصلن این گیرندگی تا چه حدی واقعیت داره تو روابط عادی و روزمره ما؟ اصولا چه چیزی باعث میشه که یکی خواب اون یکی رو ببینه؟

    من مهارت های آنچنانی در اینجور موارد ندارم و کلا قاطی کردم همه چیز رو


    جنسیت طرف هم فرق نداره ها هر کسی زن، مرد، دختر، پسر، پیر، جوون فرق نداره. احساس میکنم مردم می فهمن که من به فکرشون بودم. بهر حال تا یه کار گیرم بیاد گفتم بیام این گیرم رو اینجا مطرح کنم شاید با کمک دوستان حل بشه.

    برای اولین پست خیلی پر حرفی کردم ولی میخواستم جامع باشه توضیحات.

  2. کاربر روبرو از پست مفید جویای شخصیت! تشکرکرده است .

    جویای شخصیت! (پنجشنبه 23 شهریور 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. روانشناسی تنوع طلبی در مردان
    توسط bahare.tanha در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد خانواده
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: دوشنبه 06 آبان 87, 16:57

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 14:54 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.