به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 7 , از مجموع 7

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 20 اردیبهشت 93 [ 10:47]
    تاریخ عضویت
    1391-5-28
    نوشته ها
    93
    امتیاز
    1,541
    سطح
    22
    Points: 1,541, Level: 22
    Level completed: 41%, Points required for next Level: 59
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    503

    تشکرشده 496 در 107 پست

    Rep Power
    0
    Array

    ذهنم تنبله و از زیر کار در میره! چی کارش کنم؟

    سلام دوستان
    من 24 سالمه
    الان که به گذشته نگاه میکنم میبینم که هیچ کار خاصی توی زندگیم انجام ندادم
    همیشه کارهایی رو انجام دادم که مجبور به انجامشون بودم واقعا ، نه کارهایی که تواناییشونو داشتم
    تا به حال یادم نمیاد که خودم برای یه هدف خاص که برای خودم تعیین کردم واقعا تلاش کنم
    منظورم از هدف فقط اهداف تحصیلی و کاری نیست!
    حتی اهداف دیگه!
    مثلا اینکه طرز لباس پوشیدنمو خودم انتخاب کنم و یا رژیم گرفتن و یا اینکه برای کار خاصی پول پس انداز کنم
    اصولا هر کاری که اندکی زحمت داره فقط وقتی انجام میدم که مجبور باشم و این اجبار رو هم خیلی کم احساس کردم
    سیستم ذهنیم همیشه پر از فکرها و خیالات و داستانهای عجیب و غریبه و نمیذاره که روی هدفم تمرکز کنم و یا اصولا هدفی رو برای خودم شناسایی کنم
    صبح که بیدار میشم تا شب بدون هیچ هدف خاصی همش دارم نت گردی میکنم یا موسیقی گوش میدم
    حتی وقتی مثل الان یه کار مهم دارم و باید پروژه پایانیمو تحویل بدم باید همش دیگران بهم یادآوری کنن که کارام مونده
    با وجود اینکه واقعا هوش بالایی دارم و شاگرد اولم بدون اینکه اصلا درس بخونم ولی بازم سطح دانشگاهم پایینه و امیدی به آینده م ندارم
    چندین بار سعی کردم که دیگه اینجوری نباشم و محکم باشم ولی زود برمیگردم به روال سابقم ...

    احساس میکنم که شالودۀ وجودیم سست و لرزان بوده و از مدتها قبل فرقی نکردم و شاید اگه با همین روند پیش برم همیشه همین جوری باشم و وقتی بمیرم مجموعه ای از استعدادات سوخته باشم که هرگز ازشون استفاده نشده
    آیا راهی هست که منم محکم بشم و بدونم چی میخوام و برم دنبال اونی که میخوامش؟
    لطفا کمکم کنید دوستان

  2. 2 کاربر از پست مفید unknownGirl تشکرکرده اند .

    unknownGirl (یکشنبه 26 شهریور 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 54
    آخرين نوشته: چهارشنبه 17 تیر 94, 18:47
  2. سرد شدن نسبت به همسر بدلیل مشکلات زیاد
    توسط سناریا در انجمن سایر مشکلات خانواده
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: شنبه 16 خرداد 94, 18:34
  3. از اینکه خیلی زیاد عاشق شوهرمم خسته شدم چون مشکلات زیادی برام ایجاد کرده
    توسط مهشید93 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: پنجشنبه 11 دی 93, 15:23
  4. پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: یکشنبه 11 خرداد 93, 10:55
  5. استرس شدید -تنبلی زیاد -بی حوصلگی زیاد باعث شده همه اش بخورم
    توسط پونه در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: چهارشنبه 11 دی 92, 23:06

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 16:09 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.