قربونت برم بهار شادی عزیز.ممنون از اینکه کمکم کردی.
ولی اگه من خواستگاری داشتم که دلم به این نامرد خوش نمیکردم![]()
تشکرشده 44 در 21 پست
قربونت برم بهار شادی عزیز.ممنون از اینکه کمکم کردی.
ولی اگه من خواستگاری داشتم که دلم به این نامرد خوش نمیکردم![]()
bahar_1300k (جمعه 24 شهریور 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)