چند وقت پيش يه تاپيك زدم با موضوع مربوط به تنبلي و درس نخوندن ولي هنوز مشكلم حل نشده.
خيلي بي انگيزه شدم اصلا انگيزه و اشتياق ندارم.نميدونم چرا؟
از دست خودم هم عصباني هستم.
اطرافيان هم همين طور.
اصلا دست و دلم به برنامه ريزي هم نميره.
همش ميخوام بيكار باشم و علاف بگردم
كارم فقط وبگردي هست .
چگونه ميتونم با انگيزه بشم واسه درس خوندن.
راهنمايي كنيد لطفا
نميدونم اين بي انگيزگي من ميتونه ناشي از افسردگي باشه؟
فكر ميكنم افسرده شدم.
تمايلي هم به رفتن پيش روانپزشك ندارم.
چند وقتي هم دنبال كار بودم پيدا نكردم.
همش دلم ميخواد كه علاف باشم .









علاقه مندی ها (Bookmarks)