با عرض سلام[/color][/size][/b][/font]
دختری 24ساله دارای مدرک کارشناسی ارشد.سطح خوانوادگی مبوسط.وظاهری خوب میباشم.تا کنون خواستگاران زیادی داشته که به همه بی دلیل و به خاطر ترس از ازدواج جواب رد داده ام ولی حالا پشیمان هستم زیرا تعداد خواستگارانم کمتر شده واز لحاظ موقعیت خیلی پایین تر از خواستگاران قبلی هستند خواهش میکنم به من بگویید چه کار کنم در این موقعیت که همه دوست وفامیل به علت ایرادهای قبلیم نسبت به این مسآله بسیار حساس شده اند و همچنین اینکه سن من داره بالا میره لطف کنید ومن را راهنمایی کنید
با تشکر








علاقه مندی ها (Bookmarks)