با سلام خدمت شمابهاره
شعرتون عالی بود.
باز هم ازین شعرهای بامعنا و کاربردی برامون بفرستید. من توی کارگاه های آموزشی ازشون استفاده می کنم. راستی خودتون سرودید یا از جایی گرفتید؟
با تشکر. میر سعید جعفری
تشکرشده 23 در 13 پست
با سلام خدمت شمابهاره
شعرتون عالی بود.
باز هم ازین شعرهای بامعنا و کاربردی برامون بفرستید. من توی کارگاه های آموزشی ازشون استفاده می کنم. راستی خودتون سرودید یا از جایی گرفتید؟
با تشکر. میر سعید جعفری
موفق باشید.
میر سعید جعفری - مشاور سایت همدردی
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)