به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 7 , از مجموع 7

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 17 شهریور 91 [ 14:27]
    تاریخ عضویت
    1391-6-17
    نوشته ها
    1
    امتیاز
    357
    سطح
    7
    Points: 357, Level: 7
    Level completed: 14%, Points required for next Level: 43
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    3
    تشکرشده 3 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array

    امکان ازدواج در 35 سالگی

    سلام

    من دختری 35 ساله هستم . تا حالا ازدواج نکردم و دوستی هم نداشتم . چون مذهبی(نه چادری) بودم و خیلی رو اعتقاداتم پابرجا، طوریکه حتی وقتی تو محیطهای مختلف قرار می گرفتم واقعا از عهده بر می آمدم و همیشه مفتخر بودم.
    باید بگم که من مغرور هم بودم. البته هیچگاه فخر فروشی نکردم و به قول دیگران خیلی خاکی هستم اما در عشق مغرور بودم طوریکه برام سخت بود به دوست داشتن کسی اعتراف کنم!! خییلی سخت! واقعا زیبا هستم و از لحاظ ظاهری خیلی خوبم تحصیلاتم هم در مقطع دکتراست ، خانواده ام هم خوبه. فکر می کردم شاهزاده رویاهام را حتما پیدا می کنم .
    اما الان تو این سن که تا دو ماه دیگه 36 سالم می شه یک دفعه چشم باز کردم و دیدم تا حالا نشده، وای بعدش چی میشه.
    البته این را بگم چون از رابطه چیزی نمی دونستم خیلی ساده بودم. و خیلی وقتها کسانی که جذب من می شدند اصلا مناسب من نبودند ، این را حسی می فهمیدم و الان از اینکه آن خواستگاریها نتیجه نگرفت خوشحالم و پشیمان نیستم چون اون موقع هیچ چیز از ازدواج نمی دونستم و حتی از جنس مخالف! البته هیچ گاه هم پیش نیامد که کسی پیش بیاد و به خاطر آنچه واقعا خودم هستم من را بخواهد بلکه بیشتر جوانب بود البته دیگران می گفتند که من شانس آشنایی با خودم را به دیگران نمی دهم یا حتی اینکه افکار من فرد مناسب را به سمت من جذب نمی کند
    اما حالا خیلی مواقع شدن ، یه نفر منو دیده و خیلی خوشش اومده اما بعد که سنم را فهمیده کنار کشیده! خیلی سخته. چون ظاهرم به سنم نمی خوره و 5 سال کمتر به نظر می یام. واقعا سخته! حتی یه مرد 38 ساله هم دنبال دختر 25 ساله است
    نمی دونم چه کار کنم؟ من اهل رابطه قبل از ازدواج نیستم و نمی دونم چطور با این موعیت بتونم فردی را که می خواهم پیدا کنم و یا تنها نمونم
    خودم خیلی فکر کردم اما سنم مخصوصا تو جامعه ما مشکل بزرگی برام شده و غیر از این مورد هیچ مشکل دیگه ای ندارم

    از طرفی برخی سایتهای ازدواج هست اما من فکر می کنم دیدن خیلی مهمه در غیر این صورت همه تا سنم را ببینند دیگه به مشخصات دیگم کاری ندارند
    لطفا من را راهنمایی کنید و راه حلهای ممکن را پیشنهاد بدید
    متشکرم از حوصله شما

  2. 3 کاربر از پست مفید laleh101 تشکرکرده اند .

    laleh101 (جمعه 17 شهریور 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 02:02 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.